آزمون آیلتس تک مهارت اطلاعیه فوری سازمان IDP

طبق جدیدترین اطلاعیه سازمان IDP در مورد آیلتس تک مهارت، شرکت کنندگان در محبوب ترین آزمون زبان پرمخاطب جهان، آیلتس، به زودی به ویژگی جدیدی دسترسی خواهند داشت که به آنها کمک می کند امتیاز مورد نیاز برای دستیابی به اهداف یادگیری و شغلی جهانی خود را افزایش دهند.

One Skill Retake انتظار می‌رود در ماه نوامبر در مراکز محدود IDP IELTS در شهرهای پایتخت استرالیا در دسترس باشد. این ویژگی به داوطلبان این امکان را می‌دهد که در صورت عدم کسب امتیاز، در یک بخش از چهار مهارت انگلیسی (شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن) دوباره شرکت کنند.

Warwick Freeland، مدیر عامل IELTS، IDP Education، گفت که One Skill Retake پس از گوش دادن به بازخورد آزمون‌دهنده‌ها معرفی شده است.

آقای فریلند گفت: “با آمادگی و پشتیبانی مناسب، می دانیم که آزمون دهندگان ما در اولین بار بهترین امتیاز خود را کسب می کنند.”

در این اطلاعیه مربوط به آیلتس تک مهارت وی همچنین گفت: «با این حال، ما به صحبت‌های شرکت‌کنندگان در آزمون گوش دادیم. آن‌ها به ما گفتند که می‌خواهند در صورتی عدم موفقیت در یک مهارت، بتوانند فقط در همان بخش دوباره شرکت کنند.»

آقای فریلند گفت که One Skill Retake نشان دهنده تعهد آیلتس برای کمک به مشتریان برای دستیابی به بهترین امتیازات خود و حمایت از سازمان ها برای جذب افراد مناسب است.

او گفت: “ما به این ابتکار افتخار می کنیم که تعهد ما را برای کمک به شرکت کنندگان در دستیابی به پتانسیل کامل خود را تقویت می کند.”

One Skill Retake ابتدا در ماه نوامبر در استرالیا معرفی خواهد شد. اطلاعات بیشتر در اوایل نوامبر در دسترس خواهد بود.

در این مقاله جدیدترین اطلاعیه مربوط به آیلتس تک مهارت سازمان IDP را با شما به اشتراک گذاشتیم.

اگر فقط در یکی از مهارت‌ها نیاز به کمک دارید، میتونید دوره‌های تک مهارته ما رو بررسی کنید.

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x